Vysněný tarif
Vytvořtě si svůj vysněný tarif a získejte slevu 150Kč!
Doporuč a získej
Doporučte nás svým blízkým a dostanete slevu.

Volání a tarify

Tarify jsou určeny pro celou rodinu. Každý má možnost vybrat si tarif dle objemu svého volání. Navíc Cena volání nad rámec volných minut je u většiny tarifů stejná, liší se v podstatě cenou volných minut. Datové balíčky lze dokoupit pro každý tarif zvlášť.

Oblíbené tarify se liší měsíční cenou a počtem volných minut. Čím větší tarif zvolíte, tím více získáte volných minut. Platí pravidlo, že s rostoucím tarifem cena volné minuty klesá. Proto pokud voláte spíše více, vyplatí se vám tarif větší. Také si můžete navolit dle potřeby vysvěný tarif s volným počtem minut, SMS či MB dat, které Vám budou nejvíce vyhovovat. Neprovolané jednotky se převádějí pouze jednou do dalšího účtovacího období, přičemž napřed čerpáte nové volné jednotky a posléze ty převedené.

K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový balíček z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dispozici na daný kalendářní měsíc. V průběhu měsíce si můžete také data dokoupit. Tarify je možné libovolně kombinovat dle Vaší potřeby. Po vyčerpání FUP jsou data úplně vypnuta, přičemž je možné si datový balíček dokoupit dle aktuální nabídky a ceníku pohodlně přímo v samoobsluze. Stačí se přihlásit a na úvodní stránce zadat "dokup datového limitu", kde si již vyberete vyhovující balíček za zvýhodněnou cenu.

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.

Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.

Pro seznam zlatých čísel kontaktujte zákaznickou linku. Rádi Vám převedeme Vaše stávající číslo do naší sítě nebo přidělíme nějaké pěkné nové.

Ceník volání na barevné linky naleznete v ceníku v sekci Soubory ke stažení.

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do samoobsluhy. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). V samoobsluze najdete přehled všech odchozích i příchozích hovorů, odeslané SMS i vyčerpaná data. Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Naíbízíme neomezený tarif (volání i SMS) v rámci sítě 99mobile za 120Kč měsíčně. Aby se zákazníkovi neomezený tarif do všech sítí vyplatil, musí měsíčně obvykle provolat více než 500 minut, nebo napsat skutečně enormní množství zpráv SMS. Jsme si vědomi, že i takoví zákazníci existují, nicméně velkoobchodní nabídka nám bohužel v této chvíli neumožňuje neomezený tarif nabízet. Věříme, že v budoucnu toho budeme schopni.

O změnu tarifu je vždy možné požádat 2 pracovní dny před začátkem nového měsíce.

Naše SIM karty univerzální 3 v 1 (mini, mikro i nano). Základ tvoří klasická velká mini SIM. Z ní lze vyloupnout micro SIM a z ní ještě i nano SIM. SIM tedy do Vašeho telefonu bude pasovat vždy.
 
 

Přesměrování do hlasové schránky je ve výchozím nastavení zapnuto. Zrušení provedete v nastavení přesměrování v mobilním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.

Pro vyzvednutí vzkazů z hlasové schránky volejte 3388.