Vysněný tarif
Vytvořtě si svůj vysněný tarif a získejte slevu 150Kč!
Doporuč a získej
Doporučte nás svým blízkým a dostanete slevu.

Objednávky, platby a klientské účty

Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Platby je možné provádět příkazem z bankovního účtu, vkladem přímo na účet či inkasem (v takovém případě je nutné zaslat potvrzení o zřízení inkasa, abychom si platbu mohli inkasovat). Poskytujeme tarify s paušálem, který se hradí za měsíc zpětně dle provolané částky (nejedná se o předplacenou kartu).

Výši své aktuální útraty (volání i SMS) zjistíte kdykoliv v průběhu účtovacího období v samoobsluze na úvodní straně.

 

 

 

Veškeré potřebné doklady najdete v samoobsluze nebo Vám je zašleme na vyžádání.

První účtovací období začíná dnem aktivace či portace čísla a trvá do konce daného mesíce. Další účtovací obodbí jsou vždy jeden kalendářní měsíc (od prvního do posledního). Vystavené faktury mají 14 denní splatnost.

Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.

Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď. V případě výpovědi nám, prosím sdělte, zda si přejete vygenerovat kód ČVOP pro přenos k jinému operátorovi či číslo úplně vypnout.