Vysněný tarif
Vytvořtě si svůj vysněný tarif a získejte slevu 150Kč!
Doporuč a získej
Doporučte nás svým blízkým a dostanete slevu.

Obecné dotazy

Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile

  1. Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
  2. Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře http://www.99mobile.cz/objednavka/ .
  3. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů.
  4. Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  5. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.

ČVOP je platný 60 dní.

Přenos čísla je zdarma. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 99.. je zdarma.

Naše služby si můžete objednat přes infolinku 799 999 999 nebo přímo na úvodní straně tohoto webu, kde si vyberete tarif, který spolu s číslem budete chtít využívat.

Hlasový tarif lze měnit vždy ke konci zúčtovacího období na vyšší i nižší dle Vaší potřeby a žádost o změnu tarifu musí být zaslána emailem na info@99mobile.cz nejpozději 2 pracovní dny před koncem účtovacího období. Při změně hlasového tarifu se nepřevádějí volné minuty předchozího tarifu k novému tarifu. Datové tarify lze dokoupit kdykoliv a je vždy platný na aktuální kalendářní měsíc.

 

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 4488 ze sítě 99mobile nebo 799 999 999 odkudkoli či emailem na info@99mobile.cz a připravte si Vaše identifikační údaje nutné pro sdělení PINu či PUKu.

Blokování čísel konkrétních volajících je možné provést přímo v rámci nastavení mobilního telefonu, pokud tuto funkci podporuje. Hovory od zablokovaného volajícího jsou v tomto případě automaticky odmítány. Jako operátor nemáme možnost konkrétní číslo zablokovat.

V případě požadavku na zablokování SIM karty nás kontaktujte na zákaznické lince 799 999 999 či emailem na info@99mobile.cz. Po zablokování SIM karty o číslo nepřijdete. Zašleme Vám novou SIM kartu s původním telefonním číslem.

Je nám líto, ale s nastavením vašeho mobilního telefonu Vám poradit nemůžeme. V rámci co nejlevnějšího volání, dat a zpráv SMS se soustředíme pouze na podporu služeb, které sami poskytujeme. Věříme, že prodejce vašeho mobilního telefonu Vám poskytne plnou podporu při jeho využívání. V opačném případě zkuste vyhledat řešení svého problému v rámci odborných diskuzních skupin na internetu. Pokud se na nás obrátíte, uděláme vše proto, abychom Vám pomohli. Nicméně naši operátoři nejsou specialisty na mobilní telefony.

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 4488 ze sítě 99mobile nebo 799 999 999 odkudkoli. Za doručení a vyhotovení nové SIM karty je účtován poplatek dle platného ceníku, který je umístěn v sekci Kontakt a dále Soubory ke stažení.

Pokud máte podezření na infikaci operačního systému svého telefonu virem, je nutné kontaktovat autorizovaného prodejce vašeho mobilního telefonu, případně konzultovat rady z odborných diskuzních skupin na internetu.

Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď. V případě výpovědi nám, prosím sdělte, zda si přejete vygenerovat kód ČVOP pro přenos k jinému operátorovi či číslo úplně vypnout.