Vysněný tarif
Vytvořtě si svůj vysněný tarif a získejte slevu 150Kč!
Doporuč a získej
Doporučte nás svým blízkým a dostanete slevu.

Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi pro naše zákazníky

Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile

  1. Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
  2. Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo na úvodní stránce tohoto webu po vybrání požadovaného tarifu.
  3. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů.
  4. Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  5. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.

ČVOP je platný 60 dní.

 

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do samoobsluhy. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). V samoobsluze najdete přehled všech odchozích i příchozích hovorů, odeslané SMS i vyčerpaná data. Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.

Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.

Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.

Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.

 

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.

Přehled o počtu volných minut, tarifu a aktuální útratě naleznete na úvodní straně po přihlášení do samoobsluhy.