Jak přenést Vaše stávající číslo k 99mobile
ČVOP je platný 60 dní.
Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do samoobsluhy. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). V samoobsluze najdete přehled všech odchozích i příchozích hovorů, odeslané SMS i vyčerpaná data. Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.
Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:
Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.
Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.
Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.
Kompletní ceník služeb naleznete na těchto stránkách v sekci Soubory ke stažení.
Samoobsluha je dostupná z těchto stránek v hlavní sekci (vpravo nahoře) Samoobsluha. Přihlašovací údaje jsou Vaše mobilní číslo jako jméno a PUK1 jako heslo (je uveden na kartičce od SIM karty). Pokud si nevíte rady s přihlášením, kontaktujte nás.
Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v jedné z hlavních sekcí s názvem Mapa pokrytí.
Přehled o počtu volných minut, tarifu a aktuální útratě naleznete na úvodní straně po přihlášení do samoobsluhy.